Millennials: de perfecte doelgroep en hoe ze aan te trekken
Geplaatst op 21-11-2022 door Redactie
Elk restaurant met langetermijndoelstellingen voor uitbreiding kan niet voorbijgaan aan de generatie die tussen 1977 en het midden van de jaren negentig is geboren. Sinds de babyboomers is deze generatie, de zogenaamde "Millennials", de belangrijkste en meest invloedrijke. Omdat zij ervaringen belangrijker vinden dan dingen, zijn millennials bijzonder ontvankelijk voor het eten bij FoodTrucks. Het feit dat een FoodTruck meer biedt dan alleen lekker eten is een van de attracties. Het is een hele ervaring. Deze toegewijde mensen hechten meer waarde aan duurzaamheid en het maken van een verschil dan aan ongewone ervaringen. Millennials houden ook van gemak en hebben geen tijd om thuis te koken, dus ze waarderen een korte en snelle hap. Wat is er beter om aan hun behoeften te voldoen dan een FoodTruck? In deze blog geven we redenen waarom en hoe je je op Millennials moet richten.